torstai 22. toukokuuta 2014

Uudet ripsienpidennykset 20e vai 110e?

Luulen pelastaneeni kahden nuoren naisen päivän tänään. Minulle tuli eilen soitto, että kaksi kaverusta haluaisi tulla ripishuoltoon, mahdollisimman pian. Minulla ei ollut muita mahdollisia aikoja enää jäljellä ja ajattelin, että pakko varmaa tehä ne vielä työpäivän päätteeksi, mikäs kiire mulla kotiin on.

Tytöt tuli paikalle ja ensimmäinen fiilis kun näin ripset oli "fuck, mihin mä oon suostunut?" Nielaisin ja aloin ottamaan ripsiä pois verenmaku suussa. Miten joku on onnistunut tekemään näin surkeeta jälkeä? Tunsin vihaa edellistä tekijää kohtaan.

Suurin osa laitetuista kuiduista oli aivan hervottoman kokoisissa klimpeissä. Iso klimppi saattoi olla vain yhdessä omassa ripsessä kiinni ja kaikki omat ripset ympäriltä katkennut.









Omat ripset kuvassa vanhojen pidennysten jäljiltä. Näky oli karu. Omat ripset todella huonossa hapessa. Asiakkaalla oli onneksi runsaasti omia ripsiä ennestään, joten vaikka puolet puuttui niin sain vielä loihdittua hyvät uudet pidennykset valmistujaisjuhliin.








Tältä ne tulivat näyttämään ja tältä niiden myös olisi pitänyt näyttää. Toki lopputulos olisi ollut huippupaljon parempi, jos ripset olisivat olleet oikeasti luonnon tilassa liikeeseen tullessa.










Mitä tästä opimme? Jos toisessa paikassa uudet ripsienpidennykset maksaa 20e ja toisessa 110e, on työn lopputuloksella melko varmasti jotain eroa. Tänään tuli tehtyä vähän ekstraduunii töitten jälkeen, mutta silti minulle jäi todella hyvä mieli. Mä sain pelastettua kahden nuoren naisen valmistujaiset ja siitä tuli todella hyvä mieli.

Mediassa on paljon vaahdottu ripsienpidennyksistä ja siitä kuinka ne pilaa omat ripset ja liimat allergisoi. Kyllä, todellakin ripsienpidennykset pilaa omat ripset, jos niitä ei ole laitettu oikein ja kyllä, liima voi allergisoida asiakkaan, mutta niin voi allergisoitua myös hiuslakalle, kasvovoiteelle, koirille, cocacolalle... Ripsienpidennykset helpottaa arkea todella paljon ja saa jokaisen naisen näyttämään prinsessalta <3

Aurinkoisesti, Anniina :)

2 kommenttia: